محصول به سبد خرید اضافه شد
انتشارات غنچه| وارد شوید

قوانین و مقررات

قوانین انتشارات غنچه

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است . تمام حقوق برای انتشارات غنچه محفوظ است . دوست داران کتاب می توانند با عضویت در سایت و یا کاربر مهمان از سایت نشر غنچه بازدید و خرید نمایند .
عضویت در سایت ما امکان بهره مندی از مزایا و تخفیفات را برای اعضا بیشتر فراهم می کند . تمامی کتاب های عرضه شده توسط نشر غنچه دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد می باشد .
کلیه کتاب های ارائه شده در سایت نشر غنچه پس از ثبت سفازش از طریق پست و یا پیک «به انتخاب مشتری» ارسال می گردد . مسئولیت کلیه مرسوله های پستی پس از تحویل به اداره پست بر عهده اداره پست می باشد که پس از ارسال نشر غنچه کد رهگیری مرسوله پستی را در اختیار مشتری قرار می دهد .
کلیه سفارش های ثبت شده طی 24 ساعت تا 72 ساعت کاری به پست یا پیک تحویل می گردد .
در صورت خرابی فیزیکی مرسوله بعد از دریافت تا  24 ساعت از طریق ایمیل و یا تلفن همکاران نشر غنچه را در جریان قرار دهید.
ناقصی صفحه بندی، سفیدی صفحات، برعکس بودن جلد با متن کتاب و ایرادات چاپی تا یک هفته بعد از دریافت بسته، قابل مرجوع و تعویض با هزینه نشر غنچه می باشد .
اطلاعات مشتریان صرفا جهت ارائه خدمات و اطلاع رسانی به نشر غنچه می باشد . تا زمانی که پرداخت صورت نگرفته ، امکان اتمام موجودی وجود دارد .
با تشکر  انتشارات غنچه

رفتن به بالای صفحه

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان 12 فرودین، کوچه الوندی، پلاک 16، واحد 4      ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 پنجشنبه ها 9 الی 14

تلفن مرکز پخش: 02166484391 / تلفن دفتر مرکزی: 02166480363

گرافیک و طراحی سایت شبکه رد پالت